سیستم های فن و پد Munters

سیستم های فن و پد Munters

سیستم های خنک کننده تبخیری از ارکان اساسی تجهیزات داخلی گلخانه می باشند. سیستم های فن و پد مونترز ایتالیا به عنوان یکی از انواع خنک کننده های تبخری بسته به میزان رطوبت نسبی هوا ، ضخامت پد سلولوزی، تعداد فن تعبیه شده و حداکثر دما از پارامتر های تاثیر گذار در بازده این سیستم ها می باشد.

طراحی اختصاصی و بافت و زاویه ویژه پد سلولوزی مونترز و تست تاثیر ضخامت پد در بازده سیستم خنک کننده تبخیری در با برسی دقیق منحنی سایکومتریک امکان انتخاب و مشاوره موثر ترین سیستم ها میسر کرده است.

فن های اگزاست مونترز ایتالیا نیز با بدنه استیل و پروانه ی 6 پره از جنس استیل با روکش ماگنلیس با همراهی موتور شرکت Euro یک انتخاب حرفه ای برای مشتریان و گلخانه داران به شمار می رود. مجموعه بزرگ مونترز با بهره گیری از واحد R & D خود تمامی محصولات را جهت ارتقا به روز رسانی میکند.طراحی دقیق فاصله فن و پد، تعداد فن، نوع پد سلولزی و سایر پارامتر های موثر بسته به اطلاعات اقلیمی گلخانه توسط تیم پارسیان جنوب با بهره گیری و کمک از مشاوران Munters در ایتالیا-سوئد صورت میگیرد. قاب های پد سلولوزی ارائه شده در سه نوع PVC ، آلومینیومی و گالوانیزه طراحی و اجرا میگردند.

عملکرد سیستم فن و پد Munters

هوای گرم و خشک محیط بیرون با عبور از میان بافت پد سلولوزی مرطوب شده توسط مکانیزم آبرسان، پس از جذب گرمای محیط و کاهش دما،هوای جلوی پد سلولزی ( ورودی به گلخانه) به مراتب دمای پایین تر و رطوبت بالاتری دارد که با استفاده از فن های اگزاست به داخل سالن کشیده می شود.سرعت حرکت جریان هوا در این سیستم در محیط گلخانه باید مورد توجه قرار بگیرد و همچنین جهت جلوگیری از تراکم هوا و توزیع یکنواخت رطوبت از فن های سیرکوله در کنار این سیستم های بهره گرفته می شود.شرکت پارسیان جنوب تنها برند مونترز را برای راه اندازی این سیستم، با بیش از 60 سال تجربه پیشنهاد میکند.

تصاویر پروژه ها